*bra rubrik*

kommer inte kunna blogga på nåt tag nu, jag ska snart packas iväg och få ny färg på ansiktet :s
men, idag har jag förlorat min faceup, jag har retat Adam och Link lite för att ingen av dom har ögon längre XD
Linn ska köpa nya ögon till dom båda, så do är ögonlösa nu =w=
annars så har jag bara tagitdet lugnt och så,jag saknar Gaara väldigt mycke :/
Jag försöker få Adam att blogga :D fast... han tycker att det är konstigt.. och lame.. :P
nu får ni ju faktiskt  börja kommentera! D:< ni är så tråkiga ibland :c skriv bara nåt! xD
moo..  vad finns det mer att berätta? .__.
kan ju berätta att Linn har fått mig att gilla three days grace :3 lyssnaaa!~~♥
http://www.youtube.com/watch?v=ELpch5k-U6Y&feature=related
jag nu x___x''
BYE!! ^^ ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0