björk...

jag mår lite bättre nu efter att jag har vilat för de mästa och hälsat på Gaara o alla andra o3o
vill ni se bilder från idag, så går ni in på Gaaras blogg! 8D www.lifeofgaara.blogg.se !!
vet inte riktigt vad jag ska skriiva nu.. men.. hmm...
Linn skulle kolla efter en ny kamera imårn.. mää!
hoppas att hon kommer hem med en  snart TnT''
jag står inte ut längre! D: jag måste bli fotad!!
*rage*


err, nu finns de inget mer för mig att skriva.. så bye! >w<

(bjuder på en gammal bild) lol headern x3x
okijhgfd

Kommentarer
Postat av: Keetaro

Vad skönt vattnet ser ut... :o



Har aldrig badat i vatten... beschii vill inte att det ska rinna in inuti mig... hon vill fråga andra dock-ägare först om man kan doppa halva dockans kropp i vatten... Eller något liknande.. o3o

2011-06-28 @ 11:40:50
URL: http://mitchibloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0