kort inlägg =3= .. typ..

det känns som om  de va en evighet sen jag la upp ett inlägg där jag bara skrev xD
så nu berättar jag bara kort hur det är just nu osv.
men...hmm, jag har kommit på ett nytt ord! *stolt* det är ''lökigt'' man säger det när man känner sig som en kluven gullök som luktar illa och har en brun färg... och det känns som om man steker på en glödhet sten.. fattar ni? o3o

hmm... vad finns de mer o skriva?
jag kan berätta om mig sj? 8D
jag heter Leah Mieko, jag är 15 snart 16 år ung.
jag har typ ingen kontakt eller nåt minne utav min sk familj,
så jag  skaffade en ''ny'' här hos Linn, där jag trivs ^^
jag är 41 cm lång och väger knappt ett kilo.
jag älskar äventyr och att titta på filmer x3x''
min dröm är att få träffa min mamma, så jag kan bo med henne igen..
murr.. behöver ni veta nåt mer? o.o
justä, jag suger på att berätta om mig själv >w< men nu vet ni lite om mig.

bye! hurrhurr~*

Kommentarer
Postat av: Alfine

Jättefin blogg, Leah! Du och Gaara inspirerar mig till att starta en egen blogg, bara det att Elin är för lat för att hjälpa mig att blogga :<

Jag får försöka komma ihåg att återkomma hit :)

2011-06-28 @ 16:47:30
Postat av: Gaara

och du har världens bästa kompis... mig! :'3

2011-06-28 @ 18:02:12
URL: http://lifeofgaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0