random stuff.

vet inte riktigt vad jag ska skriva..
men idag har jag pretty much bara varit hemma och väntat på att Linn skulle                                                                                   komma hem med Link och Adam >w<
Det är jättetråkigt att va den enda tjejen här.. D: saknar Gaara och alla andra...
och jag ska försöka få Adam att gästblogga imårn, so stay tuned XD!
förhoppningsvis kommer han va snäll..
och..ehm, Link har slutat prata med mig helt >.<''  jag ska försöka prata lite med honom imårn .__.
linn kommer säkert göra en photostory om de som vanligt x3x
hmm.. nåt mer..? ja, headern ska ändras igen ^^
BYE! .3.  *insert gammal bild*
b

Kommentarer
Postat av: Gaara :3

Söt biiild på dig C:

2011-06-14 @ 19:02:43
URL: http://lifeofgaara.blogg.se/
Postat av: sandra

ska jag fixa nån söt header? :) är duktig på sånt.

2011-06-14 @ 22:33:16
URL: http://sandraphotoblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0